Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.




Heeft een productiehuis in het digitale tijdperk nog een zender of omroep nodig? Frank Jan Horst (Oprichter Blooming Media) geeft antwoord

heeft-een-productiehuis-in-het-digitale-tijdperk-nog-een-zender-of-omroep-nodig?-frank-jan-horst-(oprichter-blooming-media)-geeft-antwoord01/10 00:15 - Heeft een productiehuis in het digitale tijdperk nog een zender of omroep nodig? Frank Jan Horst (Oprichter Blooming Media) geeft antwoord
PROFILE - Frank Jan Horst (oprichter Blooming media) imponeert met cijfers. Het avontuurlijke kinderprogramma Hunter Street (het Nederlandse kinderprogramma ‘De Ludwigs’) wordt in 100 landen uitgezonden. In Amerika was het een heel groot succes met twee miljoen kijkers per aflevering. ‘Toen wij dit idee kregen, hadden we nog niet bedacht dat het zo groot uit zou pakken,’ stelt een bescheiden Horst.   Hoe krijgt hij dat succes voor elkaar? Horst: ‘We hadden een pitch geschreven voor in Nederland. In London had iemand het script gelezen. Toen zijn we naar London gevlogen en daar vond iedereen het ‘fantastic’. Toen konden we aan de slag.’ Dan is merchandise de volgende stap, toch? Horst: ‘Het is een hele moeilijke markt. Daar kom je niet zomaar tussen. Veel mensen denken dat merchandise de grote cash cow is. Als je het heel goed doet, kan dat zo zijn. Maar animatie doet het altijd beter op merchandise, zoals SpongeBob. Met echte acteurs is dat over het algemeen minder.’  Van Cannes naar Los Angeles Horst heeft nu de juiste ingangen en de betere budgetten. Een tweede succes lijkt een kwestie van tijd. Horst: ‘Ja, dat denk ik wel. Hoe graag je dat in het begin ook wil, je moet het gewoon stapsgewijs doen. Dat past helemaal niet bij mijn karakter. Ik wil altijd doorgaan. Maar het heeft gewoon tijd nodig.’    ‘De beste ideeën worden er wel uitgefilterd,’ stelt Horst. ‘Elk project werkt anders. Bij zo’n groot project met Nickelodeon voor Hunter Street is het heel belangrijk dat we dat samen hebben gedaan. Maar voor Juf Roos hebben we dat anders aangepakt. Dat hebben we helemaal zelf gedaan. Er is geen juist antwoord op wat nou wel of niet werkt.’Kijk deze aflevering met Frank Jan Horst van Blooming media over slimme tv-formats, het succes van kinderprogramma's en het tv-landschap in het algemeen. ...


 
 

Meer over showbiz-media

24/11 20:45 Speel een potje curling op 85 meter hoogte

24/11 19:45 Wehkamp gaat pakketjes in Amsterdam ook per fiets bezorgen

24/11 19:30 Amsterdam weigert klussen antiradicalisering te betalen

24/11 19:30 'Kinderen wordt geen gezond prestatiegevoel meegegeven'

24/11 19:30 Woning Osdorp dicht na vondst tientallen kilo's coke

24/11 18:45 Muziek steeds weer te café Westerstraat moet dicht

24/11 18:45 Protest op de Dam tegen opsluiting Turkse kinderen

24/11 16:45 Sylvana Simons doet aangifte om Zwarte Piet-actie

24/11 16:45 Amsterdamse natuurbeheerders zien toename stroperij

24/11 16:45 Extra geld voor werving en opleiding agenten

24/11 16:45 Cel voor zware mishandeling van Cantabestuurder

24/11 16:45 Hoofdredacteur Quote heeft spijt van optreden in PR-filmpje ING

24/11 16:45 Coolblue ziet mogelijkheden voor 25 fysieke winkels

24/11 16:30 Kabinet zwijgt over IS-strijder in De Balie

24/11 16:30 Aangifte Sylvana Simons na bezoek zwart geschminkt viertal

24/11 15:45 Woning in Zuidoost gesloten na vondst wietplantage

24/11 15:45 Parkeerboete in Amsterdam wordt fors hoger

24/11 15:45 Hier eet je de lekkerste tosti's van de stad

24/11 15:45  “Nieuwe en bestaande klanten worden gelijk behandeld”

24/11 15:15 ConsuWijzer bestel niet zomaar via social media

24/11 15:00 Provincie steggelt met adviesorgaan Unesco over snelweg door erfgoed

24/11 15:00 Leegloop bij Huurdersvereniging Amsterdam houdt aan

24/11 15:00 Bewoner Zuid gewond na diefstal telefoon

24/11 15:00 De gevaarlijkste Surinamestraat en Weesperzijde

24/11 15:00 Pathé brengt Home Alone weer naar witte doek

24/11 15:00 Kwalificatiewedstrijd Oranje Leeuwinnen live te zien op Veronica

24/11 15:00 “Lokale DAB+-experimenten moeten na 1 januari doorgaan”

24/11 14:30 Prins Bernhard genomineerd voor Huisjesmelker van het Jaar

24/11 14:30 Ajax ziet Daley Sinkgraven weer afhaken door blessure

24/11 14:30 Geluk bestaat uit 9 mm lood in je bil en niet in je hart of hoofd

24/11 14:30 Arena-stoeltjes worden toiletbrillen in Rotterdam

24/11 14:15 Talpa Nederlandse content via zes pijlers

24/11 13:45 Manutan getransformeerd tot datagedreven online-aanbieder

24/11 13:45 Rotaform viert 145-jarig jubileum tijdens IDFA

24/11 13:30 'Scholen kunnen het lerarentekort niet oplossen, de overheid wel'

24/11 13:15 [Infographics] Black Friday in Nederland 2017 #onderzoek

24/11 13:15 [Infographic] ‘Groei Black Friday in de EU groter dan de VS’

24/11 13:15 [Infographic] De geschiedenis van Black Friday (2017 update) #BF17 #BlackFriday

24/11 13:15 12 x Coolblue-humor in de nieuwe XXL-winkel in Amsterdam

24/11 13:15 The Long Season wint Beeld en Geluid IDFA Award for Dutch Documentary 2017

24/11 13:15 Niek Barendsen en Henk Groener op De Perstribune van MAX

24/11 13:15 Manutan in twee jaar tijd getransformeerd tot een volledig datagedreven online-aanbieder

24/11 13:15 Talpa Network neemt Emesa over

24/11 12:45 'NDSM-werf kan langer een vrijplaats blijven'

24/11 12:45 5x kindvriendelijke restaurants volgens Amsterdammers

24/11 12:45 Black waar komt die uitverkoopgekte opeens vandaan?

24/11 12:45 De Nieuwe Sint krijgt zaterdag grootse intocht in Amsterdam

24/11 12:45 [Vacatures] MPG. zoekt online contentmanager

24/11 12:30 Verdriet op school in West om verongelukte leerling (11)

24/11 12:30 Zo vier je zaterdag het vernieuwde Leidseplein

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord

 

kranten Regionaal nieuws

 

kranten Actueel nieuws

 

Google

 

weer Weer

 

verkeer Verkeer

 

nieuwsbrief Nieuwsbrief

Emailadres