Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.




Online Ronnie Overgoor in gesprek met Aartjan van Erkel (online marketing en sales expert)

07/11 08:45 - Online Ronnie Overgoor in gesprek met Aartjan van Erkel (online marketing en sales expert)
Meer omzet door betere teksten op jouw website, nieuwsbrief of andere online uitingen. Succesvolle ondernemers kunnen nog succesvoller ondernemer door enkele makkelijke en eenvoudige aanpassingen uit te voeren. Kortom, hoe zetten jouw klanten de volgende stap als ze je online ontmoeten?  Top 3 do’s | Wat moet je als ondernemer doen om succesvol te zijn?  #1 Beantwoord 5 vragen op je homepage ‘De eerste vraag die je moet beantwoorden is ‘wat is dit voor bedrijf?’ Dit gaat nog bijna in 80 procent van de gevallen mis. We denken allemaal dat het duidelijk is, maar dat is het nog niet. Zorg ervoor dat jouw website vijf vragen beantwoordt die elke bezoeker in zijn hoofd heeft. Zoals: Wat is dit? Wat maakt dit uniek? Wat hebben ze hier?’  #2 Laat je teksten bloeden ‘Hoe maak je de klant alert? Door het probleem te noemen waar de klant wakker van ligt. Bijna elke klant heeft een probleem. Daar is altijd een oplossing voor – althans dat lees je in brochures en op websites van erg veel bedrijven. Deze bedrijven reppen namelijk enkel en alleen over deze oplossing, maar niet over het probleem.’  #3 Maak je klanten emotioneel ‘Deze stap wordt eigenlijk altijd overgeslagen, maar is een gouden formule in copywriting. Eerst een probleem omschrijven, dan de emotie opwekken. Het emotionele brein gaat over de consequentie van het probleem, dat maakt klanten emotioneel. Dan staan ze open voor een oplossing. Zeker als je daar ook nog een bewijs voor kunt leveren.’  Top 3 don’ts | Wat moet ik als ondernemer absoluut niet doen, wat zijn de misverstanden?   #1 Praten in clichés ‘Het gaat heel vaak mis: er wordt te veel in clichés gepraat en we blijven hangen in abstract geneuzel. Van IT-bedrijven die het altijd over ‘whitepapers’ en ‘oplossingen’ tot commerciële bedrijven die je ‘via de nieuwsbrief op de hoogte houden’. Dat is heel saai voor klanten. Het is veel interessanter als je het fris doet. Als we iets horen dat we nog niet eerder hebben gehoord, dan is het onderbewuste opeens wel wakker. De meeste ondernemers zijn ook uniek en als je dat vertelt – in woorden die klanten nog niet gehoord hebben – heb je de aandacht.’  #2 Zakelijke schrijven op je website ‘Je gaat automatisch zakelijker schrijven dan je ooit zou doen in een gesprek met de klant. Soms herken je de hele ondernemer niet. Dat los je op door in je nieuwsbrief en op je website in spreektaal te schrijven. Als je al iets meer jouw eigen enthousiasme en emotie kunt overbrengen in de tekst, en als je daar al iets meer in slaagt, wordt de tekst veel leuker.  #3 Je klant behandelen als een one-night-stand ‘We zijn als ondernemers vaak veel meer bezig met het aantrekken van nieuwe klanten. Maar het is een feit, dat het makkelijk is te verkopen aan bestaande klanten. Werken aan langdurige klantrelaties is een van de slimste manieren om iets te verkopen aan je bestaande klanten. Een van de manieren waarop je dit kunt oplossen, is door vaker in de lucht te komen. Nadat jouw klant bij jou is geweest, regelmatig iets van je te laten horen.’Wat is je advies aan van ondernemers? ‘Praat over een urgent probleem en over de consequenties daarvan: zakelijk en privé. Dan kun je denken dat dat onaangenaam is voor de klant, maar jouw klant heeft het beste gesprek dat hij in lange tijd heeft gehad. Probleem, consequenties, oplossing en bewijs is een gouden formule in copywriting, maar ook in gesprekken.’  Wil je worden bijgepraat over dit onderwerp? Kijk dan de hele aflevering!  Deze serie is onderdeel van het trainingsprogramma voor Persgroep accountmanagement. In een serie van acht interviews, spreekt Ronnie Overgoor, auteur, dagvoorzitter en ondernemer, diverse gasten. De gast is specialist in zijn vakgebied: sales, marketing en/of communicatie. Iedere gast geeft zijn eigen kijk op werken met ondernemers en geeft de Persgroep accountmanagers een aantal tips zodat zij hun klanten nog beter van advies kunnen voorzien.    ...


 
 

Meer over showbiz-media

25/04 23:45 Facebook profit jumps 63% in Q1, grows to 2.2 bln monthly users

25/04 23:45 Qualcomm quarterly results fall, sees flat revenues, lower profit ahead

25/04 23:15 Superstar Chef kan nog wel een zuurtje gebruiken

25/04 23:15 Crisis? Welke crisis? Facebook heeft financieel geen last van schandalen

25/04 22:45 Privacyschandaal schaadt Facebook niet

25/04 22:45 Superstar Chef kan nog wel een zuurtje gebruiken

25/04 20:45 Volkskrant Ex-terrorismeverdachte ik werd gemarteld in de VS | Volg live het dividenddebat

25/04 20:15 Jubilerende L'Homo is een tikkie dubbelhartig over het belang van het uiterlijk

25/04 19:45 Alfred maakt campagne voor Liga

25/04 19:15 VPRO 3voor12 viert 20-jarig bestaan

25/04 19:15 Eredivisie Media & Marketing en Beeld en Geluid breiden samenwerking uit

25/04 18:45 Rens Muller eindredacteur Runner’s World

25/04 18:45 Publicis One verhuist naar Geesinkweg in Amsterdam

25/04 18:45 De tv-selectie van donderdag 26 april

25/04 18:45 De tv-selectie van donderdag 26 april

25/04 18:15 Avicii documentaire op RTL7

25/04 18:15 Veel feesten op Koningsdag uitverkocht

25/04 17:45  Onderzoek impact concurrentie bij Apple-overname Shazam

25/04 17:45 Extra concert Chef'Special in AFAS Live

25/04 17:15 [Opvallend] Bespaar geld met autoverzekeringen vergelijken

25/04 17:15 Alfred maakt campagne voor SNS

25/04 16:45 Nuon reageert op boze klanten vanwege opdringerige deurverkopers

25/04 16:30 Amsterdams animatieteam wint wél Webby award

25/04 16:15 Eredivisie Media & Marketing en Beeld en Geluid breiden samenwerking uit

25/04 15:45 Nederland wint 22 van de ruim 400 Webby Awards

25/04 15:45 Hoe leer je jongeren kritisch beelden te lezen? Vier inspirerende voorbeelden

25/04 15:45 Twitter Q1 profit beats expectations, revenues grow 21%

25/04 15:30 Nederland wint 22 van de ruim vierhonderd Webby Awards

25/04 15:15 Nieuw in de 's lands beste filmactrice en oenige buurmannen

25/04 14:45 Omzagen die boom en ja a je to!

25/04 14:30 Omzagen die boom en ja a je to!

25/04 14:30 'Kemna bekritiseren is een soort volkssport geworden'

25/04 14:30 Gestolen tas vol bankbiljetten en een bont gezelschap

25/04 14:30 Maud is niet alleen leuk, maar Lodeizen laat je door haar gedrag heenkijken

25/04 14:15 Comcast makes GBP 22 billion formal bid for Sky

25/04 13:45 Werkervaring? It’s the potential, stupid!

25/04 13:45 AVROTROS maakt nominaties dronefestival bekend

25/04 13:45 Failliet Vlaar Enveloppen werkt aan doorstart

25/04 13:45 Restaurant Nomads

25/04 12:45  Infinity War is niet voor de terloopse toeschouwer

25/04 12:45 Juwelenwebwinkel Brandfield plust met 15 procent door openen fysieke winkels

25/04 12:45  Infinity War is niet voor de terloopse toeschouwer

25/04 12:15 Comedy Central Extra en Comedy Central Family worden samengevoegd

25/04 12:15 TunFun hier kun je nog wel terecht met je kinderen

25/04 12:15 Expo in de Melkweg als protest tegen drie 'Heel goor'

25/04 11:45 Expo in de Melkweg als protest tegen drie 'Heel goor'

25/04 11:45 Matt Simons treedt op in de Melkweg

25/04 11:45 Deze speelplaatsen zijn nog wel open

25/04 11:15 Vaak te veel focus op tech bij customer experience

25/04 11:15 Vijf Nederlandse startups in Red Herring Top 100

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord

 

kranten Regionaal nieuws

 

kranten Actueel nieuws

 

Google

 

weer Weer

 

verkeer Verkeer

 

nieuwsbrief Nieuwsbrief

Emailadres