Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.




Adformatie - showbiz-media

20/10 13:15 Justin Tindall (M&C Saatchi) zegt sorry voor zijn controversiële mening over diversiteit

20/10 12:45 Hoe je 2000 technofreaks laat dansen in de fietstunnel van het Rijks

20/10 12:15 Hoe je 2000 technofreaks laat dansen in de fiesttunnel van het Rijks

20/10 10:15 De Nederlandse jury voor Eurobest 2017 bestaat volledig uit vrouwen

20/10 07:15 ‘Nieuwe’ Esprix positioneert zich tussen Effies en Lampen

19/10 17:15 Hele vak is jury Jubileum Mercur

19/10 16:15 Vodafone laat klanten virtueel zwemmen met witte haaien 

19/10 13:45 Dubai staat centraal in nieuwe Emirates-campagne

19/10 12:15 Sony en Matise lanceren winactie-campagne tijdens ADE

19/10 12:15 Michael Maaskamp nieuwe creatief directeur bij A Friend of Mine

19/10 11:45 Lifehunters versterkt managementteam met Branco Scherer en Mark van der Werff

19/10 11:45 Unilever wil Kinder-ijs maken

19/10 09:15 Isabelle Dacz CEO van GroupM-fusiebureau Wavemaker

19/10 07:15 Robbert de Vreede key note speaker op Het Grote Marketingcongres

18/10 16:45 SodaStream hoeft omstreden Game of Thrones-campagne niet te verwijderen

18/10 16:45 ‘Nieuwe campagne Rabobank valt of staat met bewijsvoering’

18/10 15:15 Volkswagen introduceert Tiguan Allspace met zwevende passagiers

18/10 13:45 Branchepartijen komen met campagne over het nut van reclame

18/10 10:45 Febo verkoopt tijdelijk bitterbal met cafeïne voor ADE-gangers

18/10 07:45 New Skool Media past organisatie aan en gaat snijden in bladenportfolio

17/10 17:45 ‘Menstruatiebloed is rood’, Libresse stopt met blauwe vloeistof in maandverbandreclame

17/10 17:15 Ikea kiest Anomaly voor wereldwijde campagnes duurzaamheid

17/10 17:15 De nieuwe slogan van Rabobank is ‘growing a better world together'

17/10 16:45 De nieuwe slogan van Rabobank is ‘stel je eens voor…’

17/10 16:15 Ikea kiest Anomaly voor wereldwijde campagne

17/10 14:45 Anouk van Maanen aan de slag als managing director Likefriends

17/10 13:45 Hearst Netherlands neemt G+J Media Nederland over

17/10 12:15 Achtergrondmuziek werkt ook goed in een bank

17/10 11:15 Arne van den Berg en Taco Vinkeles beginnen MediaActivationCo.

17/10 11:15 Menzis moedigt ‘proberen’ aan in nieuwe campagne

17/10 10:15 Radiojock Roosmarijn Reijmer benoemd tot hoofd marketing en creatie bij Friendly Fire

17/10 07:15 Hollandsnieuwe presenteert zich als nuchterste provider van Nederland

16/10 20:15  met hiv kun je gewoon een one night stand hebben en een hypotheek afsluiten

16/10 17:15 ‘Those who can’ is de nieuwe Hunky Dory, maar dan met streng deurbeleid

16/10 12:45 Bereik Chinese AliExpress in Nederland stijgt naar ruim 4 miljoen personen

16/10 12:15 Walter Flaat chief data officer Dentsu Aegis Network Nederland

16/10 11:45 PostNL is monopolie op post Sandd komt met eigen postzegel

16/10 10:15 Facebook ontwikkelt thuisbezorgd-feature

16/10 07:15 Gewone burger die in NOS Journaal van gas af wil, blijkt bij Alliander te werken

16/10 07:15 Richard Hammond (Top Gear) presenteert wereldwijde campagne voor LeasePlan

16/10 06:15 Consument wantrouwt merken online

15/10 20:15 Plantina naar BeyenMeyer

15/10 11:15 Nieuwe data- en techdivisie Publicis, DigitasLBi valt voortaan onder media

12/10 18:15 Ludo Voorn (cmo) verlaat PostNL, Stephan van den Eijnden aan roer in nieuw gecreëerde functie

12/10 17:15 Heineken lanceert ‘Nespresso’ onder de tapbieren, maar (nog) niet in Nederland

12/10 15:15 Reumafonds laat mensen bollen planten om begrip over reuma te kweken

12/10 12:15 Head of brand Sara Oliveira over de herpositionering van het Vodafone merk

12/10 11:15 Met deze campagne wil Zalando-concurrent About You Nederland veroveren

12/10 10:15 180 Kingsday wint internationaal Qatar Airways account

12/10 07:45 Reumafonds kweekt letterlijk begrip met een veld vol bloembollen

11/10 20:15 Hugo Schneider hoofdredacteur regionale dagbladen TMG

11/10 20:15 Facebook werkt samen met MediaCom voor optimaliseren videocontent

11/10 17:45 ‘Head of brand’ Sara Oliveira over de herpositionering van het Vodafone merk

11/10 17:45 De kunst van het verleiden en waar testosteron toe kan leiden

11/10 15:15 Barbie op de bres voor gelijke kansen meisjes

11/10 12:45 Lovies roept N=5 uit tot ‘Bureau van het Jaar’

11/10 12:15 Creatieven helpen borstkankerpatiënten met initiatief

11/10 10:15 Erik van Engelen verlaat Eneco Groep

11/10 08:45 Tv-kijker 20-49 haakt af in de late avond

10/10 17:15 De Grote Marketing Enquete 2017: marketing op een omslagpunt

10/10 11:45 Grote Marketing Enquê marketing bevindt zich op een omslagpunt

10/10 11:45 Creatievelingen helpen borstkankerpatiënten met initiatief

10/10 10:15 Voormalig VNU-topman Joep Brentjens overleden

10/10 08:15 ‘Steeds meer marketeers hebben geen enkel idee wat een goed idee is’

10/10 07:45 Online advertentiemarkt blijft 13% in eerste halfjaar 2017 

10/10 07:45 Goud Uberconnected koopt Redmint, Charles Borremans stapt over

09/10 16:45 Robert Bohemen nieuwe CMO TomTom

09/10 14:15 Heineken lift mee op grote advertentie voor Samsung Note 8

09/10 12:15 Dove heeft ‘veel spijt’ van advertentie waarin zwarte vrouw verandert in een witte

09/10 08:45 Scripta fuseert met Zhomer en gaat internationaal

06/10 17:15 Burger King trolt McDonald’s bij voorpremière horrorfilm It

06/10 17:15 McDonald's komt met vega-burger

06/10 17:15 De Agenda van…Bart van Wanrooij

06/10 14:45 AdFight takes it to the ring for the real thing

06/10 14:15 Mini-Creatie van fotograaf Olivier no filter

06/10 14:15 P&G experimenteert met banners van 2 seconden

06/10 10:45 Yessica Zwetsloot en Rutger Mackenbach vormen nieuwe directie Stroom

06/10 10:15 Amnesty International in advertentie over de 'De grootste kijkoperatie ooit'

06/10 07:15 Staatsloterij wil harten veroveren met een compleet nieuwe communicatiestrategie

05/10 20:15 Kersverse private bank InsingerGilissen presenteert zich met een kleurrijke campagne

05/10 17:45 Tommy Hilfiger brengt catwalk tot leven met augmented reality

05/10 16:45 538 maakt radio on demand

05/10 16:15 Digitale radio is toe aan de volgende stap en dat laat DAB+ zien in campagne

05/10 15:45 Ontwerper Remon Tijssen houdt het graag ‘simpel en speels’

05/10 13:45 Digitaal bureau iOnline verandert van kantoor, naam en motto

05/10 11:45 Cmo Airbnb stapt op om voor zichzelf te beginnen

05/10 09:45 Mediahuis en freelancersplatform Jellow gaan strategische samenwerking aan

04/10 22:15 Vodafone stelt wereldwijde merkstrategie bij en omarmt ‘optimisme’ 

04/10 16:45 3sixtyfive komt met comebackcampagne voor Canei

04/10 15:45 SuperHeroes Amsterdam ontwikkelt nieuwe merkcampagne energiedirect.nl

04/10 14:45 Underworld geeft gratis show in fietspassage Rijksmuseum tijdens ADE

04/10 14:15 Film1 lanceert campagne ‘Stop searching. Start watching.’

04/10 13:15 NU.nl begint eerste Nederlandse dagelijkse nieuwspodcast

04/10 12:45 Praxis en Noise zetten ‘makers’ centraal in nieuwe campagne

04/10 12:15 ‘Deze zwarte familie is schattig maar een commercieel risico’

04/10 11:45 CCO Peter Mulder vertrekt bij SBS Broadcasting

04/10 11:15 Jan Wichers (ex-Clear Channel) blaast jongerenmedium TENQ nieuw leven in

04/10 11:15 The Stone Twins ontwikkelt campagne voor Scheepvaartmuseum-tentoonstelling

04/10 10:45 Muzikant Colin Benders maakt vinylplaat in Rembrandthuis tijdens ADE

03/10 16:45 Deze 14 publiekstijdschriften hebben een stijgende oplage

03/10 12:45 Is de Vegetarische Slager terecht op zijn vingers getikt?

03/10 12:15 De Persgroep in België volledig eigenaar VTM en Qmusic

03/10 12:15 Jan Wichers (ex-Clear Channel) begint jongerenmedium TENQ op scholen

03/10 11:45 Automerken als Ford, Nissan en Volkswagen azen op Saudi-Arabische vrouwen

03/10 11:45  'slecht weer is misschien wel het mooiste weer'

03/10 11:15 Automerken Ford, Nissan en Volkswagen richten zich op vrouwen uit Saudi-Arabië

03/10 10:45 Digitaal bureau DPDK opent vestiging in New York en breidt uit in Rotterdam

03/10 10:45 Programmatips voor een mix van serieuze zaken en plezier

02/10 20:45 Schiphol kiest voor mediabureaus M2Media en iProspect

02/10 18:15 Ook Telegraaf komt met magazine voor 50-plussers

02/10 17:45 Alle vrouwen van Nederland krijgen rol in nieuwe campagne Pink Ribbon

02/10 17:45 Luitingh-Sijthoff & AKO openen eerste Dan Brown Experience Store ter wereld in Utrecht

02/10 17:15 Brique was het symposium waar medewerkers van Fabrique van droomden

02/10 14:45 Marianne van Soomeren naar 3MO

02/10 14:45 Koning aanwezig bij jubileumviering Sire

02/10 12:45 De Volkskrant heeft grootste digitale oplage, alle landelijke dagbladen dalen in print

02/10 09:15 Artis-Micropia laat de wetenschap achter zoenen 'Zoenen doe je met miljoenen'

02/10 08:15 Dit zijn de tien winnaars van het derde kwartaal Ster Gouden Loeki

01/10 20:45 Daan van Kuijeren en Jochem Zwetsloot in management Zenith Nederland

01/10 00:15 Jordi van de Bovenkamp (Boomerang) heeft eigen rubriek in RTL Late Night

01/10 00:15 Nederlandse bedrijven presteren digitaal beter dan hun buitenlandse collega's

01/10 00:15 Op platform 'Woord voor Woord' kun je letterlijk woorden doneren tegen eenzaamheid

01/10 00:15 Dorkas Koenen spreekt op Het Grote Marketingcongres

01/10 00:15 Michiel van ‘Marketing verandert nu sneller dan de afgelopen vijf jaar’

01/10 00:15 Nieuwe TMG CEO Marc 'We gaan niet voor vage dromen'

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord

 

kranten Regionaal nieuws

 

kranten Actueel nieuws

 

Google

 

weer Weer

 

verkeer Verkeer

 

nieuwsbrief Nieuwsbrief

Emailadres