Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.




IBM combineert Watson AIOps met ServiceNow toepassingen

20/10 07:30 - IBM combineert Watson AIOps met ServiceNow toepassingen
IBM en ServiceNow kondigen een uitbreiding aan van hun samenwerking om bedrijven te helpen bij het verlagen van operationele risico’s en kosten door het toepassen van AI voor het automatiseren van IT operations. De gezamenlijke oplossing, die later dit jaar beschikbaar komt, zal de AI-gedreven hybride cloud software en zakelijke diensten van IBM combineren met de mogelijkheden van de intelligente workflows en toonaangevende IT service en operations management-producten van ServiceNow. De oplossing is ontworpen om klanten te helpen betere, AI-gedreven inzichten uit hun data te halen, een referentiepunt te creëren voor een standaard IT-omgeving, en beknopte aanbevolen maatregelen te nemen op basis van afwijkend gedrag om op grote schaal IT-problemen te verhelpen en te voorkomen. Samen zorgen IBM en ServiceNow ervoor dat klanten kostbare tijd en IT resources niet meer hoeven in te zetten voor onderhoudsactiviteiten, waardoor zij zich kunnen richten op transformatieprojecten die nodig zijn om te kunnen voldoen aan de digitale vraag vanuit de business. “AI is een van de grootste drijvende krachten achter verandering in de IT-sector, waarbij elk bedrijf in hoog tempo een AI-bedrijf wordt,” zegt Arvind Krishna, Chief Executive Officer, IBM. “Door samen te werken met ServiceNow en hun toonaangevende Now Platform kunnen klanten gebruikmaken van AI om snel onvoorziene kosten als gevolg van IT-incidenten te verminderen. Watson AIOps met ServiceNow’s Now Platform is een krachtige manier voor klanten om automatisering in te zetten voor het transformeren van hun IT operations.” “Digitale transformatie is voor CEO’s niet langer een kans, maar noodzaak,” zegt ServiceNow CEO Bill McDermott. “ServiceNow is toonaangevend in de workflow-revolutie, en onze samenwerking met IBM combineert de intelligent automation-mogelijkheden van het Now Platform met de kracht van Watson AIOps. We willen een grote stap voorwaarts maken als het gaat om productiviteit, innovatie en groei. ServiceNow en IBM helpen klanten te voldoen aan de digitale eisen van zakendoen in de 21e eeuw.” Bedrijven staan onder druk om te innoveren en goede ervaringen te creëren voor klanten en werknemers, en tegelijkertijd efficiënter te werken en zowel kosten als IT-risico’s laag te houden. Maar organisaties zijn tegenwoordig sterk afhankelijk van technologie, waardoor zelfs de kleinste storingen grote economische impact hebben op zowel omzet als reputatie. Deze samenwerking helpt klanten deze uitdagingen aan te pakken en onnodig verlies van omzet en reputatieschade te voorkomen door het automatiseren van oude, handmatige processen en het verhogen van de IT-productiviteit. IBM en ServiceNow zullen zich in eerste instantie richten op: Gezamenlijke oplossing: IBM en ServiceNow zullen de eerste gezamenlijke IT-oplossing in zijn soort aanbieden die IBM Watson AIOps combineert met de mogelijkheden van ServiceNow’s intelligente workflows en toonaangevende ITSM- en ITOM Visibility-producten om klanten te helpen op grote schaal IT-problemen te verhelpen en te voorkomen. Bedrijven die gebruikmaken van ServiceNow ITSM kunnen historische data over incidenten in het deep learning-algoritme van Watson AIOps zetten om een referentiepunt te creëren voor hun normale IT-omgeving, en tegelijkertijd kunnen afwijkingen hierop geïdentificeerd worden. Uit ervaringen van klanten die al gebruikmaken van Watson AIOps blijkt dat het een persoon 60% meer tijd zou kosten om dit handmatig te doen. De gezamenlijke oplossing stelt klanten in staat de werknemerservaring te verbeteren, meer inzicht te krijgen in hun operationele footprint en sneller te reageren op incidenten en problemen. Specifieke productmogelijkheden zijn:ServiceNow ITSM stelt de IT-afdeling in staat schaalbare diensten te leveren op één cloudplatform waarbij de stijging van de productiviteit geschat wordt op 20%.ServiceNow ITOM Visibility biedt automatisch bijna realtime inzicht in alle resources en de werkelijke operationele status van alle zakelijke diensten vanuit een native Configuration Management Database.IBM Watson AIOps past AI toe voor het automatiseren van de manier waarop grote bedrijven afwijkingen in de IT-omgeving realtime waarnemen, identificeren, oppakken en herstellen. De oplossing is ontwikkeld om CIO’s te helpen weloverwogen beslissingen te nemen bij het voorspellen en vormgeven van toekomstige resultaten, het inzetten van resources voor waardevoller werk en het bouwen van responsievere en intelligentere applicaties die langer meegaan. Een ‘proof of concept’-project met een klant laat zien dat door gebruik te maken van Watson AIOps de gemiddelde hersteltijd van een incident met 65% werd verminderd. Diensten: IBM breidt zijn wereldwijde ServiceNow-business uit om extra mogelijkheden te bieden voor advies, implementatie en managed services op het Now Platform. Hooggekwalificeerde IBM-professionals gebruiken hun expertise om snel waardevolle inzichten en innovatie aan klanten te kunnen leveren. IBM Services professionals laten klanten ook kennismaken met intelligente workflows om veerkracht te verbeteren en IT-risico te verlagen. ServiceNow investeert ook in het trainen en certificeren van IBM-medewerkers voor klantsucces. Door gebruik te maken van de gezamenlijke oplossing van IBM en ServiceNow kan bijvoorbeeld een bank volledig inzicht krijgen in een incident, van begin tot eind. Met aanbevelingen en diepe diagnose van Watson AIOps heeft een service agent snel grip op een incident zonder het ServiceNow ITSM-platform te hoeven verlaten. Watson AIOps biedt anomalie-detectie in combinatie met geautomatiseerde aanbevelingen op basis van een diepe analyse van eerdere incidenten. Door gebruik te maken van incident management tools van ServiceNow kunnen acties en inzichten opgeslagen worden voor audit-doeleinden en toekomstige inzichten. Watson AIOps kan dan belangrijke context naar tickets sturen, die alleen via AI-algoritmes en baselining-technieken worden ontdekt, om de data beter bruikbaar te maken voor agents en het na verloop van tijd hertrainen van AI. “Bedrijven ervaren toenemende druk om mee te gaan in het digitale tempo van een cloud-first markt om te kunnen voldoen aan de eisen van hun klanten,” zegt Stephen Elliot, program vice president, DevOps and Management Software, IDC. “De c-suite past workflows aan om inzichten en automatisering te bieden voor efficiëntere customer engagement modellen en strategieën voor kostenbeheersing. Tegelijkertijd moet IT operations vereenvoudigd worden en de samenwerking tussen IT en business stakeholders verbeterd worden.” Het nieuws versterkt de samenwerking die eerder werd aangekondigd door IBM en ServiceNow om bedrijven te helpen hun IT operations voor multi-cloudomgevingen te vereenvoudigen. Ook kondigt IBM de oprichting aan van het AIOps Elite Team – een nieuw, ervaren engagement team dat zich toelegt op het kosteloos ontwerpen van AIOps in een klantomgeving en het bouwen en verfijnen van AI-modellen. BeschikbaarheidDe nieuwe gezamenlijke oplossing wordt mogelijk gemaakt door een gezamenlijke go-to-market strategie en zal later dit jaar beschikbaar worden vanuit IBM. Meer informatie over de uitgebreide samenwerking tussen IBM en ServiceNow staat hier....


 
 

Meer over computer ICT

02/12 10:45 'Nederlandse overheid moet meer aandacht geven aan startups'

02/12 10:45 'Nederlandse overheid moet meer aandacht geven aan startups'

02/12 10:30 Nederlanders besteden tien procent meer tijdens Black Friday

02/12 10:15 Philips-ceo Frans van Houten wil dialoog met samenleving aangaan

02/12 10:15 Microsoft deinst terug voor thuiswerksurveillance

02/12 10:15 Microsoft deinst terug voor thuiswerksurveillance

02/12 10:15 CIO TV #30 Met Erik Janse, Martijn Koning en Waldo Smeets

02/12 09:45 CoronaMelder werkt samen met Europese corona-apps

02/12 09:45 Microsoft Teams populairste gratis iOS-app van 2020

02/12 09:45 Microsoft Teams populairste gratis iOS-app van 2020

02/12 09:30 Salesforce neemt Slack over

02/12 09:30  Cybersecurity is topsport

02/12 09:30 Zoom kiest AWS als cloudleverancier

02/12 09:30 Infinitas Learning kiest voor SAP BPC

02/12 09:30 Dutch IT Round Table belicht belang van connectiviteit

02/12 09:30 HPE boekt stabiele omzetcijfers

02/12 09:15 IT- o.a. Salesforce legt recordbedrag neer voor Slack

02/12 09:15 IT- o.a. Salesforce legt recordbedrag neer voor Slack

02/12 08:45 ESET Nederland voegt Chief Experience Officer toe aan haar Board of Directors

02/12 08:45 Peter van Herrewegen nieuwe directeur van HSO Nederland

02/12 08:45 Total kiest Nutanix voor digitale transformatie

02/12 08:45 Apple aangeklaagd in Europa om afknijpen iPhones

02/12 08:45 Apple aangeklaagd in Europa om afknijpen iPhones

02/12 08:30 Exact breidt managementteam uit

02/12 08:30 Ministerie van OCW sluit vierjarig miljoenencontract met Sogeti

02/12 08:30 Itzos en ITvisors bundelen krachten

02/12 08:15 De schaduwzijde van Windows as a service (WaaS)

02/12 08:15 PHP- Veel redenen om het wèl doen

02/12 08:15 Facebooks omstreden cryptovaluta wordt omgedoopt

02/12 08:15 De schaduwzijde van Windows as a service (WaaS)

02/12 08:15 PHP- Veel redenen om het wèl doen

02/12 08:15 Facebooks omstreden cryptovaluta wordt omgedoopt

02/12 07:45 Clear Mind IT Consultancy in een nieuw jasje gestoken

02/12 07:45 MSP Mentor wordt Benelux-distributeur van Beachhead Solutions

02/12 07:45 DHPA en ISPConnect starten inzamelingsactie voor Voedselbanken Nederland

02/12 07:45 Onguard verwelkomt Adriaan Kom als Chief Commercial Officer

02/12 07:30 Cryptobedrijf AMDAX neemt BurgerCrypto over

02/12 07:30 Publieke omroepen gunnen aanbesteding Apple hardware aan Pro Warehouse

02/12 07:30 Ivanti neemt MobileIron en Pulse Secure over

02/12 00:30 Nederlandse wetenschappers pleiten voor verbod op autonome wapens

02/12 00:30 Facebook neemt Kustomer over

02/12 00:30 T-Mobile rondt overname van Simpel af

01/12 20:45 Ananth Krishnan (TCS) over transformatie in crisistijd

01/12 20:15 Malcolm Frank (Cognizant) over de geringe slagingskans van digitale transformaties

01/12 19:15 Carrefour wil met ITSM de klantverwachting overtreffen

01/12 16:30 KvK voor rechter om onrechtmatig beperken Handelsregister

01/12 16:30 Onnavolgbare regels? Hóófdpijn krijgt deze ondernemer ervan

01/12 15:45 Deelnemers Next Level Ondernemen 'nu in fase van bewustwording'

01/12 15:15 Gopalratnam VC (Philips): ‘Crisis leidt tot nieuwe businessmodellen’

01/12 15:15 John Kitchingman (Dassault Systèmes) over de kracht van één digitaal platform

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord

 

kranten Regionaal nieuws

 

kranten Actueel nieuws

 

Google

 

weer Weer

 

verkeer Verkeer

 

nieuwsbrief Nieuwsbrief

Emailadres