Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.


 
 

Deutsche Telekom to market AI-phone Pro for EUR 229 on 14 October

08/10 08:15 - Deutsche Telekom to market AI-phone Pro for EUR 229 on 14 October
(Telecompaper) Deutsche Telekom will introduce the AI-phone Pro for EUR 229 on 14 October, or for EUR 1 in combination with a subscription...


 
 

Meer over showbiz-media

08/10 10:15 Tien jaar Fullscreen x XITE op NFF

08/10 10:15 Snapchat lanceert Europees jongerenpanel over digitaal welzijn

08/10 10:15 Podcasts nieuw wapen in verkiezingsstrijd?

08/10 10:15 Margriet van der Linden leidt jury Mercurs 2025

08/10 10:15 Wednesday's Mall of Misery trekt recordaantal bezoekers

08/10 10:15 [column] Walibi's reclamecontroverse toont blinde vlek in de marketingwereld

08/10 10:15 [column] Amazon Prime Video doorbreekt SAVOD monopolie

08/10 10:15 TV-reclamemarkt daalt met 8,1%

08/10 10:15  Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland

08/10 10:15 De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers

08/10 10:15 [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing

08/10 10:15 Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland

08/10 10:15 Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen

08/10 10:15 KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten, ‘Kom voor elkaar op. Ook online’

08/10 10:15 FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne

08/10 10:15 Nederlandse media lanceren politiekereclame.nl

08/10 10:15 Rewe Group breidt retailmedia-partnerschap uit met LiveRamp

08/10 10:15 Mercurs 2025: de genomineerden zijn bekend

08/10 10:15 Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws

08/10 10:15 Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm

08/10 10:15 Prominent kiest perfecte ambassadeurs, maar de executie mag beter

08/10 10:15 Podcast voor de Het is niet van mij

08/10 10:15 Dit is de complete line-up van Adformatie Dag van de Audio 2025

08/10 10:15 Brancheorganisaties tekenen gezamenlijk Pitchcode 2025

08/10 10:15 De diamant van €29,99 komt Zeeman onnodig duur te staan

08/10 10:15 Channel Factory introduceert oplossing voor leadgeneratie in de oriëntatiefase

08/10 10:15 De eerste internationale reclamecampagne van ChatGPT heeft een Nederlands tintje

08/10 10:15 Wehkamp kiest na pitch voor Dawn en lanceert merkplatform ‘Altijd Wehkamp. Sinds 1952’

08/10 10:15 WPP Media Nederland en België bundelen krachten in nieuwe Benelux-structuur

08/10 10:15 De Tech & Touch nieuw kompas voor AI-adoptie in het bedrijfsleven

08/10 10:15 RCC tikt Walibi op de vingers na klacht Women Inc.

08/10 10:15 Frank du Mosch en oud-Glasnost-duo Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse beginnen PR-bureau Numen

08/10 10:15 Media moeten polarisatie weerstaan in verkiezingstijd

08/10 10:15 OpenAI werkt gestaag door aan advertentieplatform voor ChatGPT

08/10 10:15 Toprak Özturan en Nik Sluijs aan het roer van Happiness Amsterdam

08/10 10:15 ABN Amro zet in op Buut, terwijl Tikkie goud waard is

08/10 10:15 Dit zijn de nominaties voor de Mercurs 2025

08/10 10:15 Dept benoemt Ben Williams (ex-TBWA) tot global chief creative officer

08/10 10:15 Welke media-exploitanten en mediabureaus winnen? Doe mee aan het Media Report 2025

08/10 10:15 Media willen van volgend kabinet strengere regulering big tech

08/10 10:15 Centraal Beheer, Jumbo en Kruidvat maken volgens Nederlanders de grappigste reclames

08/10 10:15 Denise Noordermeer commercieel directeur Dentsu Media

08/10 10:15 Jet de Ranitz nieuwe bestuursvoorzitter NPO

08/10 10:15 De nieuwe breed gedragen, maar kwetsbaar zonder sancties

08/10 10:15 Adverteerders willen van volgend kabinet duidelijkheid en lange-termijn koers

08/10 10:15 Ine Stultjens is de nieuwe CMO van Rollz International

08/10 10:15 Dit zijn de winnaars van de Audify Awards

08/10 10:15 Marcel Surendonk (ex-Mojo) gaat nieuw sponsorlabel Joe Live leiden

08/10 10:15 Podcast voor de Olaf zit vast

08/10 10:15 'Verruiming reclamebeleid levert Ster tot 24 miljoen extra op, maar schaadt andere marktpartijen'

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord