Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.


 
 

De Netwerkmaatschappij deel 58; Geschiedenis van de digitalisering

08/10 08:15 - De Netwerkmaatschappij deel 58; Geschiedenis van de digitalisering
Kijken naar je eigen tijd door een historische bril kan belangrijke inzichten opleveren. Helemaal als je eigen tijd op hol dreigt te slaan.  Laten we eens goed kijken naar de afgelopen eeuw. Rond de Tweede Wereldoorlog gebeurde er veel dat nu nog steeds z’n sporen nalaat. Zo werden de huidige mondiale machtsverhoudingen onderling verdeeld en vastgelegd, maar in 1936 gebeurde Read More Het bericht De Netwerkmaatschappij deel 58; Geschiedenis van de digitalisering verscheen eerst op Netwerk Mediawijsheid....


 
 

Meer over showbiz-media

08/10 10:15 Tien jaar Fullscreen x XITE op NFF

08/10 10:15 Snapchat lanceert Europees jongerenpanel over digitaal welzijn

08/10 10:15 Podcasts nieuw wapen in verkiezingsstrijd?

08/10 10:15 Margriet van der Linden leidt jury Mercurs 2025

08/10 10:15 Wednesday's Mall of Misery trekt recordaantal bezoekers

08/10 10:15 [column] Walibi's reclamecontroverse toont blinde vlek in de marketingwereld

08/10 10:15 [column] Amazon Prime Video doorbreekt SAVOD monopolie

08/10 10:15 TV-reclamemarkt daalt met 8,1%

08/10 10:15  Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland

08/10 10:15 De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers

08/10 10:15 [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing

08/10 10:15 Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland

08/10 10:15 Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen

08/10 10:15 KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten, ‘Kom voor elkaar op. Ook online’

08/10 10:15 FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne

08/10 10:15 Nederlandse media lanceren politiekereclame.nl

08/10 10:15 Rewe Group breidt retailmedia-partnerschap uit met LiveRamp

08/10 10:15 Mercurs 2025: de genomineerden zijn bekend

08/10 10:15 Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws

08/10 10:15 Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm

08/10 10:15 Prominent kiest perfecte ambassadeurs, maar de executie mag beter

08/10 10:15 Podcast voor de Het is niet van mij

08/10 10:15 Dit is de complete line-up van Adformatie Dag van de Audio 2025

08/10 10:15 Brancheorganisaties tekenen gezamenlijk Pitchcode 2025

08/10 10:15 De diamant van €29,99 komt Zeeman onnodig duur te staan

08/10 10:15 Channel Factory introduceert oplossing voor leadgeneratie in de oriëntatiefase

08/10 10:15 De eerste internationale reclamecampagne van ChatGPT heeft een Nederlands tintje

08/10 10:15 Wehkamp kiest na pitch voor Dawn en lanceert merkplatform ‘Altijd Wehkamp. Sinds 1952’

08/10 10:15 WPP Media Nederland en België bundelen krachten in nieuwe Benelux-structuur

08/10 10:15 De Tech & Touch nieuw kompas voor AI-adoptie in het bedrijfsleven

08/10 10:15 RCC tikt Walibi op de vingers na klacht Women Inc.

08/10 10:15 Frank du Mosch en oud-Glasnost-duo Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse beginnen PR-bureau Numen

08/10 10:15 Media moeten polarisatie weerstaan in verkiezingstijd

08/10 10:15 OpenAI werkt gestaag door aan advertentieplatform voor ChatGPT

08/10 10:15 Toprak Özturan en Nik Sluijs aan het roer van Happiness Amsterdam

08/10 10:15 ABN Amro zet in op Buut, terwijl Tikkie goud waard is

08/10 10:15 Dit zijn de nominaties voor de Mercurs 2025

08/10 10:15 Dept benoemt Ben Williams (ex-TBWA) tot global chief creative officer

08/10 10:15 Welke media-exploitanten en mediabureaus winnen? Doe mee aan het Media Report 2025

08/10 10:15 Media willen van volgend kabinet strengere regulering big tech

08/10 10:15 Centraal Beheer, Jumbo en Kruidvat maken volgens Nederlanders de grappigste reclames

08/10 10:15 Denise Noordermeer commercieel directeur Dentsu Media

08/10 10:15 Jet de Ranitz nieuwe bestuursvoorzitter NPO

08/10 10:15 De nieuwe breed gedragen, maar kwetsbaar zonder sancties

08/10 10:15 Adverteerders willen van volgend kabinet duidelijkheid en lange-termijn koers

08/10 10:15 Ine Stultjens is de nieuwe CMO van Rollz International

08/10 10:15 Dit zijn de winnaars van de Audify Awards

08/10 10:15 Marcel Surendonk (ex-Mojo) gaat nieuw sponsorlabel Joe Live leiden

08/10 10:15 Podcast voor de Olaf zit vast

08/10 10:15 'Verruiming reclamebeleid levert Ster tot 24 miljoen extra op, maar schaadt andere marktpartijen'

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord