Meer over showbiz-media
08/10 10:15 Tien jaar Fullscreen x XITE op NFF
08/10 10:15 Snapchat lanceert Europees jongerenpanel over digitaal welzijn
08/10 10:15 Podcasts nieuw wapen in verkiezingsstrijd?
08/10 10:15 Margriet van der Linden leidt jury Mercurs 2025
08/10 10:15 Wednesday's Mall of Misery trekt recordaantal bezoekers
08/10 10:15 [column] Walibi's reclamecontroverse toont blinde vlek in de marketingwereld
08/10 10:15 [column] Amazon Prime Video doorbreekt SAVOD monopolie
08/10 10:15 TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
08/10 10:15 Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
08/10 10:15 De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
08/10 10:15 [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
08/10 10:15 Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
08/10 10:15 Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
08/10 10:15 KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten, ‘Kom voor elkaar op. Ook online’
08/10 10:15 FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
08/10 10:15 Nederlandse media lanceren politiekereclame.nl
08/10 10:15 Rewe Group breidt retailmedia-partnerschap uit met LiveRamp
08/10 10:15 Mercurs 2025: de genomineerden zijn bekend
08/10 10:15 Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
08/10 10:15 Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
08/10 10:15 Prominent kiest perfecte ambassadeurs, maar de executie mag beter
08/10 10:15 Podcast voor de Het is niet van mij
08/10 10:15 Dit is de complete line-up van Adformatie Dag van de Audio 2025
08/10 10:15 Brancheorganisaties tekenen gezamenlijk Pitchcode 2025
08/10 10:15 De diamant van €29,99 komt Zeeman onnodig duur te staan
08/10 10:15 Channel Factory introduceert oplossing voor leadgeneratie in de oriëntatiefase
08/10 10:15 De eerste internationale reclamecampagne van ChatGPT heeft een Nederlands tintje
08/10 10:15 Wehkamp kiest na pitch voor Dawn en lanceert merkplatform ‘Altijd Wehkamp. Sinds 1952’
08/10 10:15 WPP Media Nederland en België bundelen krachten in nieuwe Benelux-structuur
08/10 10:15 De Tech & Touch nieuw kompas voor AI-adoptie in het bedrijfsleven
08/10 10:15 RCC tikt Walibi op de vingers na klacht Women Inc.
08/10 10:15 Frank du Mosch en oud-Glasnost-duo Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse beginnen PR-bureau Numen
08/10 10:15 Media moeten polarisatie weerstaan in verkiezingstijd
08/10 10:15 OpenAI werkt gestaag door aan advertentieplatform voor ChatGPT
08/10 10:15 Toprak Özturan en Nik Sluijs aan het roer van Happiness Amsterdam
08/10 10:15 ABN Amro zet in op Buut, terwijl Tikkie goud waard is
08/10 10:15 Dit zijn de nominaties voor de Mercurs 2025
08/10 10:15 Dept benoemt Ben Williams (ex-TBWA) tot global chief creative officer
08/10 10:15 Welke media-exploitanten en mediabureaus winnen? Doe mee aan het Media Report 2025
08/10 10:15 Media willen van volgend kabinet strengere regulering big tech
08/10 10:15 Centraal Beheer, Jumbo en Kruidvat maken volgens Nederlanders de grappigste reclames
08/10 10:15 Denise Noordermeer commercieel directeur Dentsu Media
08/10 10:15 Jet de Ranitz nieuwe bestuursvoorzitter NPO
08/10 10:15 De nieuwe breed gedragen, maar kwetsbaar zonder sancties
08/10 10:15 Adverteerders willen van volgend kabinet duidelijkheid en lange-termijn koers
08/10 10:15 Ine Stultjens is de nieuwe CMO van Rollz International
08/10 10:15 Dit zijn de winnaars van de Audify Awards
08/10 10:15 Marcel Surendonk (ex-Mojo) gaat nieuw sponsorlabel Joe Live leiden
08/10 10:15 Podcast voor de Olaf zit vast
08/10 10:15 'Verruiming reclamebeleid levert Ster tot 24 miljoen extra op, maar schaadt andere marktpartijen'