Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.


 
 

Food en Retail - economie

01/11 16:15 'Proteïnehype waait niet snel over'

01/11 16:15 BCG over 'agentic commerce' en de toekomst van retail

01/11 16:15 Stephan van Ee van 'AI kan creatie nooit vervangen'

01/11 16:15 Spar breidt bereik in petrolkanaal uit via Quiosk

01/11 16:15 Influencer Veggilaine en Oot brengen Rocky Road Granola uit

01/11 16:15 Unilever past duurzaamheidsclaims aan na actie ACM

01/11 16:15 Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek goud

01/11 16:15 [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote 'Bouwen aan merken geeft me energie'

01/11 16:15 De nieuwe realiteit van consument van 2025 shopt slimmer, kritischer en techgedrevener

01/11 16:15 Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar foodtech-bedrijf

01/11 16:15 TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat

01/11 16:15 Tony's Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam

01/11 16:15 FrietHoes versterkt merkpositie met nieuwe fabriek en crowdfunding

01/11 16:15 Oatly voorspelt 5 van vezelrevolutie tot thee als nieuwe koffie

01/11 16:15 [column] Richting tussen hoop en verkoop

01/11 16:15 MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma

01/11 16:15 Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark

01/11 16:15 Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

01/11 16:15 CBL reageert op 'let op de boodschappenprijzen'

01/11 16:15 Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz

01/11 15:15 'Proteïnehype waait niet snel over'

01/11 15:15 BCG over 'agentic commerce' en de toekomst van retail

01/11 15:15 Stephan van Ee van 'AI kan creatie nooit vervangen'

01/11 15:15 Spar breidt bereik in petrolkanaal uit via Quiosk

01/11 15:15 Influencer Veggilaine en Oot brengen Rocky Road Granola uit

01/11 15:15 Unilever past duurzaamheidsclaims aan na actie ACM

01/11 15:15 Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek goud

01/11 15:15 [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote 'Bouwen aan merken geeft me energie'

01/11 15:15 De nieuwe realiteit van consument van 2025 shopt slimmer, kritischer en techgedrevener

01/11 15:15 Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar foodtech-bedrijf

01/11 15:15 TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat

01/11 15:15 Tony's Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam

01/11 15:15 FrietHoes versterkt merkpositie met nieuwe fabriek en crowdfunding

01/11 15:15 Oatly voorspelt 5 van vezelrevolutie tot thee als nieuwe koffie

01/11 15:15 [column] Richting tussen hoop en verkoop

01/11 15:15 MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma

01/11 15:15 Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark

01/11 15:15 Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

01/11 15:15 CBL reageert op 'let op de boodschappenprijzen'

01/11 15:15 Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz

01/11 14:15 'Proteïnehype waait niet snel over'

01/11 14:15 BCG over 'agentic commerce' en de toekomst van retail

01/11 14:15 Stephan van Ee van 'AI kan creatie nooit vervangen'

01/11 14:15 Spar breidt bereik in petrolkanaal uit via Quiosk

01/11 14:15 Influencer Veggilaine en Oot brengen Rocky Road Granola uit

01/11 14:15 Unilever past duurzaamheidsclaims aan na actie ACM

01/11 14:15 Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek goud

01/11 14:15 [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote 'Bouwen aan merken geeft me energie'

01/11 14:15 De nieuwe realiteit van consument van 2025 shopt slimmer, kritischer en techgedrevener

01/11 14:15 Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar foodtech-bedrijf

01/11 14:15 TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat

01/11 14:15 Tony's Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam

01/11 14:15 FrietHoes versterkt merkpositie met nieuwe fabriek en crowdfunding

01/11 14:15 Oatly voorspelt 5 van vezelrevolutie tot thee als nieuwe koffie

01/11 14:15 [column] Richting tussen hoop en verkoop

01/11 14:15 MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma

01/11 14:15 Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark

01/11 14:15 Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

01/11 14:15 CBL reageert op 'let op de boodschappenprijzen'

01/11 14:15 Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz

01/11 13:15 'Proteïnehype waait niet snel over'

01/11 13:15 BCG over 'agentic commerce' en de toekomst van retail

01/11 13:15 Stephan van Ee van 'AI kan creatie nooit vervangen'

01/11 13:15 Spar breidt bereik in petrolkanaal uit via Quiosk

01/11 13:15 Influencer Veggilaine en Oot brengen Rocky Road Granola uit

01/11 13:15 Unilever past duurzaamheidsclaims aan na actie ACM

01/11 13:15 Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek goud

01/11 13:15 [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote 'Bouwen aan merken geeft me energie'

01/11 13:15 De nieuwe realiteit van consument van 2025 shopt slimmer, kritischer en techgedrevener

01/11 13:15 Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar foodtech-bedrijf

01/11 13:15 TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat

01/11 13:15 Tony's Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam

01/11 13:15 FrietHoes versterkt merkpositie met nieuwe fabriek en crowdfunding

01/11 13:15 Oatly voorspelt 5 van vezelrevolutie tot thee als nieuwe koffie

01/11 13:15 [column] Richting tussen hoop en verkoop

01/11 13:15 MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma

01/11 13:15 Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark

01/11 13:15 Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

01/11 13:15 CBL reageert op 'let op de boodschappenprijzen'

01/11 13:15 Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz

01/11 12:15 'Proteïnehype waait niet snel over'

01/11 12:15 BCG over 'agentic commerce' en de toekomst van retail

01/11 12:15 Stephan van Ee van 'AI kan creatie nooit vervangen'

01/11 12:15 Spar breidt bereik in petrolkanaal uit via Quiosk

01/11 12:15 Influencer Veggilaine en Oot brengen Rocky Road Granola uit

01/11 12:15 Unilever past duurzaamheidsclaims aan na actie ACM

01/11 12:15 Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek goud

01/11 12:15 [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote 'Bouwen aan merken geeft me energie'

01/11 12:15 De nieuwe realiteit van consument van 2025 shopt slimmer, kritischer en techgedrevener

01/11 12:15 Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar foodtech-bedrijf

01/11 12:15 TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat

01/11 12:15 Tony's Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam

01/11 12:15 FrietHoes versterkt merkpositie met nieuwe fabriek en crowdfunding

01/11 12:15 Oatly voorspelt 5 van vezelrevolutie tot thee als nieuwe koffie

01/11 12:15 [column] Richting tussen hoop en verkoop

01/11 12:15 MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma

01/11 12:15 Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark

01/11 12:15 Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

01/11 12:15 CBL reageert op 'let op de boodschappenprijzen'

01/11 12:15 Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz

01/11 11:15 'Proteïnehype waait niet snel over'

01/11 11:15 BCG over 'agentic commerce' en de toekomst van retail

01/11 11:15 Stephan van Ee van 'AI kan creatie nooit vervangen'

01/11 11:15 Spar breidt bereik in petrolkanaal uit via Quiosk

01/11 11:15 Influencer Veggilaine en Oot brengen Rocky Road Granola uit

01/11 11:15 Unilever past duurzaamheidsclaims aan na actie ACM

01/11 11:15 Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek goud

01/11 11:15 [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote 'Bouwen aan merken geeft me energie'

01/11 11:15 De nieuwe realiteit van consument van 2025 shopt slimmer, kritischer en techgedrevener

01/11 11:15 Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar foodtech-bedrijf

01/11 11:15 TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat

01/11 11:15 Tony's Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam

01/11 11:15 FrietHoes versterkt merkpositie met nieuwe fabriek en crowdfunding

01/11 11:15 Oatly voorspelt 5 van vezelrevolutie tot thee als nieuwe koffie

01/11 11:15 [column] Richting tussen hoop en verkoop

01/11 11:15 MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma

01/11 11:15 Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark

01/11 11:15 Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van nationaal debat

01/11 11:15 CBL reageert op 'let op de boodschappenprijzen'

01/11 11:15 Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz

01/11 10:15 'Proteïnehype waait niet snel over'

01/11 10:15 BCG over 'agentic commerce' en de toekomst van retail

01/11 10:15 Stephan van Ee van 'AI kan creatie nooit vervangen'

01/11 10:15 Spar breidt bereik in petrolkanaal uit via Quiosk

01/11 10:15 Influencer Veggilaine en Oot brengen Rocky Road Granola uit

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord