Headlines 24.nl verzamelt actueel nieuws via de rss feeds van online kranten. Op elk moment geven wij al het laatste nieuws overzichtelijk weer.

Tevens kunt u inloggen om uw eigen nieuws pagina samen te stellen en zo alleen het nieuws te zien dat u interesseert.




Adformatie - showbiz-media

19/07 21:15 Flyers als marketinginstrument

19/07 15:45 Eerste puur Nederlandse Hornbach-commercials zijn wel door het vaste Duitse bureau gemaakt

19/07 14:45 Dit zijn de duurzame festival-activaties van Coca-Cola

19/07 11:15 Maandbereik online winkelen apps stijgt naar 51 procent in eerste halfjaar

19/07 10:45 Nog meer emoji’s en FaceApp is een hit

19/07 09:45 Arkin na pitch naar Café Society en The Garderens

19/07 09:15 'I really love the concept, no sponsors, no high tech shit'

19/07 09:15 Intersport brengt social media onder bij Wannahaves

19/07 01:15 Mercedes-Benz lanceert internationale campagne voor Actros-trucks

18/07 17:15 Union stuurt toeristen verder dan de grachtengordel van Amsterdam

18/07 16:45 Lego opent flagshipstores in Utrecht en Amsterdam

18/07 15:45 ‘Waarom werken bureaus zo weinig met digital nomads?’

18/07 15:15 Mercedes-Benz komt met internationale campagne voor Actros-trucks

18/07 14:45 CEO’s van AH, Jumbo en ga op vakantie naar Polen!

18/07 13:15 Laat de krokodil in je los

18/07 12:15 Digital Enterprises neemt VI over van WPG  

18/07 11:45 Gezonde kansen voor de foodretail

18/07 11:45 Mini komt met kunstwerk voor wereldwijde lancering volledig elektrische auto

18/07 11:15 Sonos niet bang voor merkafbreuk door co-creatie met Ikea

18/07 10:45 Interne belangrijker dan ooit, minder gewaardeerd

18/07 10:15 Hoe Oranje ook onze verwachtingen overtrof

18/07 10:15 Mediagebruik tijdens de zomervakantie

18/07 10:15 'Ook over data valt te twisten'

18/07 09:45 Jumbo naar Yune voor social content en online video

18/07 08:45 Pepsi Max in video mapping op Zwarte Cross

18/07 08:45 Blendle gaat aan marketing werken voor 'integrale groei'

17/07 19:15 Online of offline welke strategie is effectiever?

17/07 15:15 Amazon door EU doorgelicht op misbruik verkoopgegevens van concurrenten

17/07 14:45 Milka-claim 'kleinschalige boerderijmelk' is misleidend, zegt Reclame Code Commissie

17/07 14:15 Purpose is dé marketingkans van nu

17/07 13:15 Mannenmedia stapt over op server side header bidding 

17/07 12:15  ‘Merk minst belangrijke factor bij keuze voor een bier’

17/07 11:45 Magioni haalt smaakvol uit naar New York Pizza en komt met een flink stel bloemkoolhersenen

17/07 11:15 Magioni haalt uit naar New York Pizza en komt met bloemkoolhersenen

17/07 10:15 Intersport wereldwijd naar We Are Pi

16/07 22:45 KPN kiest na heroriëntatie voor Achtung! mcgarrybowen

16/07 17:15 Vervolg Mono- ‘Laat je telefoon lekker zitten’

16/07 17:15 Vita wil inclusiefste merk van Noorwegen worden, en brengt ode aan menselijke imperfecties

16/07 15:45 Save the Screen the Freelancer

16/07 15:45 Lebara wil meer dan een ‘migrantenmerk’ zijn en stort zich op millennials

16/07 15:15 Jumbo- ‘Klanten verrassen met foodbeleving werpt vruchten af’

16/07 14:45 De Persgroep met Snakeware in 1-op-1 marketing

16/07 14:15  'Leegstand in de winkelstraat neemt weer toe'

16/07 11:45 Doe mee aan de Grote Marketing Enquête 2019

16/07 11:15 Dutch Digital Design wil internationale zichtbaarheid en stelt nieuw bestuur aan

16/07 11:15 Welkoop gaat voor GUC als nieuwe lead agency

16/07 10:45 Farma frame

16/07 10:15 Feyenoord kiest AD als nieuwe mediapartner

15/07 17:45 Nederlandse Loterij vertelt verhaal over veteraan die nu para-atleet is

15/07 16:45 Hoe verkrijg je snel actionable insights uit externe databronnen?

15/07 16:45 Communicatie lijkt een vaag vak, maar adolescentie zet onverminderd door

15/07 16:15 Smart IM gaat waardevolle kennis en strategische inzichten delen middels Academy 

15/07 13:45 Hoe Ed Sheeran past in een model voor merkpositionering

15/07 13:45 Ouders zitten óók vaak op hun telefoon, en daar spreekt Ben ze op aan

15/07 11:15 Sterke performance tv zorgt voor stijging lineaire kijktijd in eerste halfjaar

15/07 06:45 Candid Group neemt XXS Amsterdam over

13/07 07:15 Gerecyclede posters van extreemrechts heten vluchtelingen nu welkom

12/07 17:45 Het nieuws over het menselijk schild in Utrecht verdient geen podium

12/07 16:45 Spotify maakt afspeellijsten voor Saatchi Gallery-tentoonstelling

12/07 16:15 Huawei voert campagne voor ‘openheid en idealen’ bij dreigend verbod

12/07 16:15 Google luistert je inderdaad af, maar is dat erg?

12/07 15:15 Nestlé Nederland laat in-house-contentstudio opzetten na bureau-oriëntatie

12/07 14:15 KFC tekent voor beter kippenwelzijn, McDonald's doet niet mee

12/07 14:15 A Bigger Circle vernieuwt propositie en focust op data-gedreven storytelling

12/07 13:15 Maurten blurt gezichten van atleten om schending andere sponsorcontracten te voorkomen

12/07 10:15 ABN ‘Bij verdwijnen reclame op NPO gaan techreuzen met de eer strijken’

12/07 09:15 Deze geacteerde video van een lokale autodealer is pijnlijk lachwekkend

11/07 22:45 'De positie van creatie binnen bureaus is gemarginaliseerd'

11/07 16:45 We hebben de mond vol van purpose, maar hebben we het wel over hetzelfde?

11/07 16:45 Kappersketen Supercuts geeft kale House of Cards-acteur hoofdrol in campagne

11/07 16:15 Chantall Olthoff managing director &C Media

11/07 16:15 Suzuki brengt media dealernetwerk onder bij Abovo Media

11/07 15:15 Voorzitter Reclame Code Commissie vindt ‘zweetcommercial’ Hornbach onsmakelijk maar toelaatbaar

11/07 15:15 SodaStream lanceert fles waarmee je onderweg bruiswater kunt maken

11/07 14:15 Nationale Nederlander wil dat overheid in 2030 eerlijk en begripvol is

11/07 13:45 Airbnb nu volledig compliant met Europese wetgeving

11/07 12:45 Merken gaan onzorgvuldig om met online reputatie

11/07 11:15 Marie-Stella-Maris viert 1 miljoen euro aan donaties met nieuwe campagne

11/07 10:15 4 keer Nederlands goud bij IPRA Awards, ‘de Oscars van de PR’

11/07 09:15 'Ik vind het klimaat extreem zorgelijk, er gebeurt echt veel te weinig'

10/07 23:45 KPN reageert vernietigend op racistische tweet, bijna heel Twitter juicht

10/07 17:15 MeMo2 werkt samen met festivalplatform Woov

10/07 17:15 Russische KFC komt met bucket die je ook als hoed kunt dragen

10/07 16:45 Bussen KLM rijden vanaf nu op biobrandstof

10/07 16:45 Swapfiets komt met eerste internationale campagne

10/07 16:15 Superdry sponsort sporttoernooi invalide militairen

10/07 15:45 Swiss Sense focust op mens in plaats van bed met nieuwe campagne

10/07 14:15  Corporate storytelling in de praktijk

10/07 13:45 In-house production, doen of juist niet?

10/07 13:15 Robert Franke (Marktplaats) als digital trading manager naar Dentsu Aegis

10/07 12:15 Sybren Visser account director bij PR-bureau Lubbers De Jong

10/07 12:15 Webwinkel hoeft geen telefoonnummer aan klant te geven

10/07 11:45 Heineken in de UK verdacht van ontoelaatbare verkooppraktijken horeca

10/07 11:15 KLM communiceert over overstap bussen op biobrandstof

09/07 20:15 Arjan Veenhuis managing director Candid Amplify

09/07 16:45 Wat critici ook vinden, Shell biedt met zijn purpose concrete antwoorden

09/07 13:15 Grootste groei netto mediabestedingen in 5 jaar, online groeit het snelst

09/07 12:15 Online campagne met impact, dat doe je zo

09/07 12:15 De Young Lions competitie, in het hol van de leeuw

09/07 11:45 Alfred ‘Effectiviteit is een kortetermijndingetje geworden’

09/07 10:15 Dagblad Trouw in drie online mini-docu's: 'Voor iedereen met idealen'

09/07 10:15 Wordt de Harry Potter-game net zo'n enorme hit als Pokémon Go?

09/07 10:15 Adverteerders besteden bijna twee miljard euro aan digital advertising

09/07 10:15 Nike viert WK-triomf van VS met inspirerende video

08/07 18:15 Bartho Boer bevorderd tot directeur Communicatie en Corporate Affairs NS

08/07 18:15 Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet beginnen nieuw bureau Tom Orrow

08/07 17:15 Bestedingen aan online advertenties naar 50 procent

08/07 17:15 Het communicatievak onderschat enorm dat het aan zijn eigen PR moet werken

08/07 17:15 New York Pizza biedt 'hete bloemkolen' voor introductie bloemkoolbodem

08/07 17:15 Greenpeace plaatst I amazonia-letters op oude I amsterdam-locatie

08/07 15:15 WK voetbal voor vrouwen bereikt vooral ouderen

08/07 11:15 Rob Kolkman (Sanoma): 'Met nieuwe verdienmodellen moeten we terug naar groei'

08/07 09:45 Ronald 'Waarden zijn een enorme motor van gedrag'

05/07 16:45 Hoe Patta sneakerbots te lijf gaat

05/07 16:15 Ingenieursbureau Antea Group komt met natuurdocumentaire-achtige commercial

05/07 15:45 'Startup Sir Joe moet de frisdranksector weer laten bruisen'

05/07 14:45 Mieke Ansems (Coca-Cola) wordt nieuwe directeur communicatie VNO-NCW

05/07 14:15 Happy Horizon groeit verder met overname digitaal bureau Lequal

05/07 14:15 How Brands Are

05/07 11:45 Ajax feliciteert Frenkie de Jong met ongekende campagne in Barcelona

04/07 17:15 Social error zorgt voor kortsluiting en Google voorspelt OV drukte in Maps

04/07 17:15 Om maatschappelijke merken te steunen, moet de creatieve sector eerst naar zichzelf kijken

04/07 17:15 Mooiwatbloemendoen.nl plaatst bloemenmuur in Amsterdamse Vondelpark

04/07 17:15 Lidl maakt statement nadat belachelijke klacht en tweet viral gaat

04/07 15:45 'Het strategievak is aan het vergoogelen'

 

login Member login

Emailadres

Wachtwoord

 

kranten Regionaal nieuws

 

kranten Actueel nieuws

 

Google

 

weer Weer

 

verkeer Verkeer

 

nieuwsbrief Nieuwsbrief

Emailadres